רה"ע ליאון: "לא לענישה קולקטיבית, לטפל בהסתה"

אייל ראובן No Comments on רה"ע ליאון: "לא לענישה קולקטיבית, לטפל בהסתה"

ראש עיריית ירושלים משה ליאון לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "הרשתות החברתיות מסיתות בצורה מטורפת, פוסט של הסתה צריך להיחסם מייד, יש אנשים שלא שולטים ברגשות שלהם שרואים את הדברים שלהם ויוצאים לפגע" | האזינו

צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית ירושלים משה ליאון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר: "הייתי אמש בהלוויה של אושי פאלי, שני אחים נהרגו בפיגוע שאין לו שום הסבר יחד עם שלמה לדרמן. קשה מאוד" פתח את דבריו. "אני לא מכיר את זה שהיה מיגון בתחנה והוא הוסר בגלל שיפוצים. אנחנו צריכים למגן ולהקטין את הסבירות לפיגוע, אבל צריך לטפל במפגעים הבודדים, ענישה קולטקיבית רק מחמירה את הבעיה, צריך למצוא פתרון".

"כוחות הביטחון הצליחו לעצור התארגנויות לטרור, אבל מפגע בודד זה קשה הרבה יותר. מפגע בודד הוא אחד שהחליט לאבד את חייו" הסביר ליאון. "הרשתות החברתיות מסיתות בצורה מטורפת, פוסט של הסתה צריך להיחסם מייד. וזה לא קורה. יש אנשים שלא שולטים ברגשות שלהם שרואים את הדברים שלהם ויוצאים לפגע".

"אני לא יודע מה הכוונה של בן גביר בחומת מגן 2, אחרי הפיגוע בשועפאט עשינו עונש קולקטיבי וזה רק החמיר את המצב. צריך לפגוע במשפחה של המחבל. כדי שכל מחבל שיוצא לפיגוע יידע שהוא משאיר אחריו משפחה הרוסה, היום זה לא קורה".

האזינו לריאיון:

 



0 תגובות